HIZLI İŞLEM
MENÜ
Eğitim Sepetim {{sepetim.length}} 0
Sepetiniz (Toplam {{sepetim.length}} Ürün)
{{sepet.urun_adi}}
{{sepet.urun_toplam_fiyati}}.00 TL {{sepet.urun_toplam_piyasa_fiyati}}.00 TL
{{sepet.urun_sayisi}} Adet

Sağlık Çalışanlarına Özel Mesleki Gelişim Sertifikalı Eğitim Programı

580.00 TL 390.00 TL
EĞİTİME KATIL

Sağlık Çalışanlarına Özel Mesleki Gelişim Sertifikalı Eğitim Programı

Sağlık Çalışanlarına Özel Mesleki Gelişim Sertifikalı Eğitim Programı mesleki gelişimi destekleyici, işletmelere ve kişileri destekleyici olması için hazırlanmıştır. Ülkemiz ve kurumlarımıza katkı sağlayacağı düşünülerek oluşturulmuştur.

Sağlık Çalışanlarına Özel Mesleki Gelişim Sertifikalı Eğitim Programı ile kazanmaya hak kazanacağınız üniversite onaylı ve eDevlet'te sorgulanabilir belge ile CV'nizi güçlendirebilir, İşe girişte ve yükselmede avantajlı konuma gelebilirsiniz.

Eğitim sonunda almaya hak kazanacağınız üniversite onaylı ve ıslak imzalı sertifika kariyerinizde sizleri bir adım öne taşıyacaktır ve eDevlet üzerinden sorgulanabilir bu belgeleri Cv’nize ekleyebilirsiniz. Belgelerimiz  kamu ve özel sektörde geçerli olmakla birlikte ömür boyu geçerliliği bulunmaktadır.

EĞİTİM İÇERİĞİ

7 Eğitim Sertifikası

Sağlık Kurumlarında İletişim
Hasta İletişim Yönetimi
Sağlık Psikolojisi
Halk Sağlığı
Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi
Sağlık Kurumlarında Stratejik Yönetim
Sağlık Kurumlarında Mesleki Etik

HASTA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Sağlık Sektörünün Genel Yapısı
Hasta Politikası ve Hasta Kabul İşlemleri 
Hasta İhtiyaçlarının Analizi
Problem Çözme Teknikleri
Hasta ve Hasta Psikolojisi
Hasta Yakınlarının Memnuniyetinin Sağlanması
Hasta İle İletişim Süreci
Acil Durumlarda Hasta İlişkileri Yönetimi
Şikayet Yönetimi
Etik Kurallar

SAĞLIK KURUMLARINDA İLETİŞİM EĞİTİMİ

İletişim konusunu tartışmak için bize bir temel oluşturacağını düşündüğüm iletişim biçimleri hakkında kısaca bilgi vermek istiyorum.Psikodrama Grup Psikoterapisi ve Sosyometri disiplini içinde üç tür iletişim biçimi tanımlamaktayız, bunlar empati, tele ve transferanstır. Bu üç iletişim biçimi kendi içinde farklılıkları barındırmaktadır, ilk ikisi sağlıklı diğeri ise sağlıksız iletişim biçimi olarak değerlendirilmelidir. Empati tek taraflı, tele çift yönlü, transferans ise yine tek yönlü bir iletişim biçimidir. Empati bir rol değiştirme işidir.

HALK SAĞLIĞI YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Halk sağlığı nedir?
Halk sağlığı Hemşireliğinin Amaçları
Halk sağlığı  Hemşiresinin Görev Yetki ve Sorumlulukları
Halk sağlığı  Hemşiresinin iş Birliği Yapması Gereken Kişi, Kurum ve Kuruluşlar

 

SAĞLIK KURUMLARINDA KALİTE YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Sağlık hizmetlerinin sunumunda müşteri odaklı yaklaşımın benimsenmesi ve sağlıkta toplam kalite yönetimi çalışmalarının ve uygulamalarının önem kazanmaya başlaması, küresel rekabetin hızlandığı günümüzde kaçınılmaz bir olgu olarak karşımıza çıkmaktadır. Sağlık sektöründeki toplam kalite yönetiminin iyileştirilmesine yönelik gerek özel teşebbüs gerekse de devlet tarafından yapılan uygulamaların, her geçen gün sağlık sektörünün önemli bir paydasını oluşturan hastaların memnuniyetine yönelik olarak farklılaştığı ve geliştiği görülmektedir.

SAĞLIK PSİKOLOJİSİ EĞİTİMİ

BİREYİN HASTALIĞA TEPKİLERİ VE HASTAYA PSİKOLOJİK YAKLAŞIM
Bireyin Hastalığa Tepkileri
Hastalığa Karşı Gelişen Duygusal Tepkiler
Hastalığa karşı gelişen duygusal tepkiler
Hastalığın Anlamı (Hastalık Algısı)
Kişilik Tipleri
Hastalara Karşı Psikolojik Yaklaşım İlkeleri
Psikolojik Desteğin Amaçları
KRONİK HASTALIKLAR VE TERMİNAL DÖNEMDE HASTA PSİKOLOJİSİ
Kronik Hastalıklarda Hasta Psikolojisi
Anksiyete Bozukluğu ve Depresyonda Hastaya Yaklaşım
Kronik Hastalıklarda Hastaya Psikolojik Destek
Kronik Hastalıklarda Hasta Yakınlarına Psikolojik Destek
Yatağa Bağımlı Hasta Psikolojisi
Terminal Dönemdeki Hasta
Terminal Dönemde Hasta ve Yakınlarında Görülen Tepkiler

SAĞLIK KURUMLARINDA STRATEJİK YÖNETİM EĞİTİMİ

Strateji Nedir?
Stratejik Yönetim Nedir?
Stratejik Yönetim Modeller
Stratejik Düşünme
Stratejik Planlama

SAĞLIK KURUMLARINDA ETİK EĞİTİMİ

İnsanların kurduğu bireysel ve toplumsal ilişkilerin temelini oluşturan değerleri, normları, kuralları, iyi – kötü, doğru – yanlış gibi durumları ahlaksal açıdan araştıran bir felsefe dalıdır ve çoğu zaman AHLÂK FELSEFESİ olarak adlandırılmaktadır.

ETİK iLKELER
Etikle İlgili Kavramlar
Sağlık Meslek Etiği İlkeleri
Özerkliğe Saygı İlkesi (Otonomi)
Yararlılık İlkesi
Aydınlatılmış Onam İlkesi
Adalet İlkesi
Sadakat / Sözünde Durma İlkesi
Sır Saklama İlkesi
Gerçeğe Uyma İlkesi
Sözcülük 
Etik Sorunlar ve Etik Karar Verme
Etik Kurullar
Sağlık Mesleği Mensupları ile İlgili Suç Tanımları

Örnek Sertifika ; 

Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.
Eğitim Sonunda katılımcılara ; Kırklareli Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Onaylı Islak İmzalı Sertifikalar Hazırlanacaktır.. Sertifikalarınız Tarafınıza Yurtiçi Kargo ile alıcı ödemeli olarak eğitim süreniz bittikten sonra EN GEÇ 20 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir.

Kazanımlar

Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanız/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz. Üniversitemiz tarafından verilen sertifikaları kamu ve özel sektörde geçerlidir.

Eğitim Süreci

Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
Eğitim sonunda test usulü 1 adet sınavınız olacaktır.
Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
Geçme notu 50 puandır.
Sınavlar 20-30 soru arasında olmaktadır.
1 ay eğitim süreniz bulunmaktadır. Çoklu katılımlarda eğitim süresi uzamaktadır.

Eğitime Kimler Katılabilir

Sağlık Sektörü Çalışanları (hastaneler, poliklinikler, doktor uygulamaları, diş hekimi ve ortodontist uygulamaları, eczaneler, diyaliz merkezleri, evde sağlık hizmetleri, uzun süreli bakım merkezleri ve yaşlı bakım evleri gibi hastalara doğrudan bakım sağlayan kuruluşlarda çalışan ve çalışmak isteyen kişiler.)
Sağlık bölümlerinden mezun kişiler,
Sağlık bölümlerinde öğrenci konumunda olan kişiler,
ve bu alanla alakalı ilgi duyan herkes başvuru yapabilir.

Nasıl Katılırım?

'Sepete Ekle'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale/EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız 10 dakika içerisinde açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. Havele/EFT Ödemelerini ise mesai saatleri içerisinde yapmanız durumunda sisteminiz aynı gün , mesai dışı yapmanız durumunda ise ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz SMS olarak size ulaşacaktır.

 

BAŞVURU SÜRECİ

•Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
•Eğitim başlangıç ve bitiş tarih aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.

İLETİŞİM

•0549 197 00 01
Whatsapp Danışma Hattımız: 0549 197 00 01
klusem@klu.edu.tr