HIZLI İŞLEM
Eğitim Sepetim 0
Sepetiniz (Toplam {{ sepetim.length }} Ürün)
{{ sepet.urun_adi }}
{{ sepet.urun_toplam_fiyati }}.00 TL {{ sepet.urun_toplam_piyasa_fiyati }}.00 TL
{{ sepet.urun_sayisi }} Adet

Gıda İşletmelerinde Kalite Eğitim Programı

Yıldız Puanı
4.6
(31)
%23 İNDİRİM 1280 ₺ 1680 ₺
KALAN 37 Kontenjan
Mevcut Seçenekler
* Tam Paket
EĞİTİME KATIL EĞİTİME KATIL EĞİTİM HAKKINDA BİLGİ ALMAK İSTİYORUM
Gıda İşletmelerinde Sertifikalı Kalite Eğitimi, 4 Ayrı Sertifikalı Programı Barındırmaktadır.

Gıda İşletmelerinde Sertifikalı Kalite Eğitimi, 4 Ayrı Sertifikalı Programı Barındırmaktadır.

 

5 S İŞ YERİ ORGANİZASYONU EĞİTİMİ


Kuruluşlarda kontrolün sağlanamaması, çalışanların malzeme ve araç-gereç arama ile vakit kaybetmeleri, eksik ya da fazla hammadde siparişlerinin verilmesi, iş kazalarının meydana gelmesi ve fabrika alanının etkin kullanılamaması işyeri düzensizliğinin neden olduğu kayıplardan sadece birkaçıdır. Kuruluşlar, daha tertipli, daha düzenli ve daha temiz iş alanları yaratarak; maliyetlerini azaltabilir, verimliliklerini arttırabilir, kayıp ve israfı en aza indirebilir, iş güvenliği ve motivasyonu arttırabilirler.

5S Nedir?

Neden 5SBeş aşamadan oluşan, adını Japonca beş kelimenin baş harflerinden alan bir işyeri organizasyonu yöntemidir. Endüstriyel tertip, düzen ve temizliğin kuruluş içerisinde sistematik bir şekilde uygulamaya alınması, yönetilmesi ve sürekliliğin sağlanmasında 5S uygulaması en etkili araçtır. 5S uygulaması işyeri ortamının iyileştirilmesinde birinci adım olmalıdır. 5S sadece bir temizlik faaliyeti değildir. İşyeri kontrolünün arttırılması, verimliliğin yükselmesi ve kayıpların önlenmesi için uygulanan basit ve etkili bir yöntemdir. 5S kuruluşlarda yapılan sürekli iyileştirme çalışmalarını destekler ve bu çalışmalara temel oluşturur. 

5S geneldir, tüm sektörlere, tüm çalışma alanlarına uygulanabilir. Toplam Verimli Bakım (TPM) ve Yalın Üretim uygulamalarının önemli bir adımıdır.

Neden 5S?

Daha tertipli, daha düzenli ve daha temiz iş alanları yaratarak;
•    Maliyetleri azaltmak
•    Verimliliği arttırmak
•    Kaliteyi artırmak
•    İş kazalarını azaltmak, iş güvenliğini arttırmak
•    İşyeri kontrolünü kolaylaştırmak
•    Termin sürelerine uyumu arttırmak
•    İsrafı ve kayıpları azaltmak
•    Üretim alanları ve tesislerinin etkin kullanımını sağlamak
•    Arızaları azaltmak
•    Ürün, kalıp, tip değişim zamanını azaltmak
•    Makine, ekipman, malzeme ve stokların yerleşim konumlarını kontrol altına almak
•    Daha temiz, düzenli ve güvenli bir iş ortamı ile çalışanların motivasyonunu arttırmak

ISO 9001 -2015  TEMEL KALİTE YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Günümüzde giderek artan rekabet ortamında, şirketlerin başarmak zorunda oldukları ana hedefler vardır. Bunların içinden bazı hedefler kritiklik açısından ön plana çıkmaktadır

• Müşteri İhtiyaçlarını Karşılayabilmek
• Maliyetleri Azaltarak, Verimliliği Arttırmak
• Yeni Ürün ve Hizmetleri Pazara Sunmak 

Şirketler için artık "herkesin elinden gelenin en iyisini yapması" bu hedefleri yakalamak için yeterli bir çözüm olamamaktadır. İlk başta gerekli olan, herkesin ne yapması gerektiğini bilmesidir. İşte ISO 9000 bu hedefleri gerçekleştirebilecek bir kalite sistemi oluşturmak amacıyla kullanılabilen bir Kalite Yönetim Sistemi modelidir. Ayrıca ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemi üretim kuruluşlarının yanı sıra turizm, finans, sigortacılık, sağlık, v.b. diğer hizmet sektörlerinde faaliyet gösteren kuruluşlarda da uygulanabilecek esnek bir standarttır.

Söz konusu model sağduyuya dayalı temel bir yönetim sistemi için bir dizi şart sıralamakta ve uygulamak için geçerli araçları vermektedir. Aynı zamanda maliyetlerde düşüş, yönetimin sistemi kontrolünde gelişmişlik, müşteri beklentilerine cevap verebilme ve organizasyonun tümünde bir verimlilik artışı hedeflenmektedir. 

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem, Toplam Kalite Yönetimi temel prensiplerini içinde barındırmaktadır. Bu prensipler aşağıda sıralanmaktadır.

Müşteri Odaklılık: Kuruluşlar müşterilerine bağlıdırlar, bu nedenle müşterinin şimdiki ve gelecekteki ihtiyaçlarını anlamalı müşteri şartlarını yerine getirmeli ve müşteri beklentilerini de aşmaya istekli olmalıdırlar

Liderlik: Liderler, kuruluşun amaç ve idare birliğini sağlar. Bunlar, kişilerin, kuruluşun hedeflerinin başarılmasına tam olarak katılımı olduğu iç ortamı oluşturmalı ve sürdürmelidir. Kişilerin katılımı: Her seviyedeki kişiler bir kuruluşun özüdür ve bunların tam katılımı yeteneklerinin kuruluşun yararına kullanılmasını sağlar.

Proses yaklaşımı: Arzulanan sonuç, faaliyetler ve ilgili kaynaklar bir proses olarak yönetildiği zaman daha verimli olarak elde edilir.

Yönetime sistem yaklaşımı: Birbirleri ile ilgili proseslerin bir sistem olarak tanımlanması, anlaşılması ve yönetilmesi, hedeflerin başarılmasında kuruluşun etkinliğine ve verimliliğine katkı yapar.

Sürekli iyileştirme: Kuruluşun toplam performansının sürekli iyileştirilmesi, kuruluşun kalıcı hedefi olmalıdır.

Karar vermede gerçekçi yaklaşım: Etkin kararlar, verilerin analizine ve bilgiye dayanır.
Karşılıklı yarara dayalı tedarikçi ilişkileri: Bir kuruluş ve tedarikçileri birbirlerinden bağımsızdır ve karşılıklı yarar ilişkisi, her ikisinin artı değer yaratması yeteneğini takviye eder.

ISO Nedir?
Uluslararası Standartlar Organizasyonu (International Organization for Standardization)'nun kısaltılmış halidir. 1947 yılında kurulmuş olup, merkezi İsviçre'nin Cenevre Şehri'ndedir. Kuruluş amacı; dünya çapında geçerliliği olacak şekilde standartlar yayınlamak ve böylelikle ürünlerin/hizmetlerin uluslararası dolaşımına katkıda bulunmaktır.

ISO 9000 Nedir?
Organizasyonların müşteri memnuniyetinin artırılmasına yönelik olarak kalite yönetim sisteminin kurulması ve geliştirilmesi konusunda rehberlik eden ve ISO tarafından yayınlanmış olan bir standartlar bütünüdür. 

ISO 9001 Nedir?
Kalite Yönetim Sistemlerinin kurulması esnasında uygulanması gereken şartların tanımlandığı ve belgelendirme denetimine tabi olan standarttır. Verilen belgenin adıdır.

 

TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Kurum ve kuruluşlarının uluslararası rekabet ortamında güçlü bir biçimde yer alabilmesinin temel koşullarından biri olan "Toplam Kalite Yönetimi"nin uygulanabilmesi, bu konularda yetişmiş iş gücü ve bilgili personelin varlığına bağlıdır. İşte hazırladığımız bu eğitim; ihtiyaç duyulan bu iş gücünü ve insan kaynaklarını yetiştirmeyi hedefliyor.

6 SIGMA  EĞİTİMİ

ALTI SİGMA Nedir?
TQM. Toplam Kalite Yönetimi ve Kalite alanındaki son yılların güncel konulardan birisi ALTI SIGMA (Six Sigma) başlığı altında sunulan  konudur.
 
“Müşteri ihtiyaçlarını kusursuza yakın karşılama hedefi" Altı Sigma'nın bir diğer yaygın kullanılan tanımıdır. Bu tanım da doğrudur. Altı Sigma, kusur/hataların her milyon faaliyette 3.4'e kadar indirilmesini hedefler.  ALTI  SİGMA, Şirketlerde süreç iyileştirme çalışmalarında, etkinliği artırmak süreç problemlerini çözmek ve verimlilik için kullanılan  güçlü bir metoddur.
Altı Sigma'nın bir diğer tanımı ise  organizasyonun daha fazla müşteri tatmini, karlılık ve rekabetçi pozisyon için  “kültürel değişim gayreti" şeklinde  özetleyebiliriz.
Eğitimin İçerikleri
Altı Sigma ( Six Sigma) gerçeği,
Altı Sigma Nedir, niçin önemlidir ?
Bir Yönetim Sistemi olarak Six Sigma ,
Tarihçe, Nasıl doğmuş ve gelişmiştir ?
Altı Sigma amaç ve araçları  nelerdir?
Altı Sigma'ya başlamak: Yaşama geçirilmesi, Yönetim Komitesi, Liderlik Ekibi, Vizyon ve Strateji
Altı Sigma yayılımı: organizasyonu, roller ve sorumluluklar
Başarı  Koşulları,  Altı Sigmanın Yararları,
Kara Kuşak ve Yeşil Kuşakların seçimi
Proje seçimi ve yönetimi,
Altı Sigma Aşamaları, İlkeleri,
DMAIC  (TÖAİK) metodu ve araçları,
DMAIC süreci nedir?
Bilinmeyen Yönleri, Gizli gerçekleri, yapılan yanlışlar,

Yalın Altı Sigma projelerinde; TÖAİK (Tanımlama, Ölçme, Analiz, İyileştirme ve Kontrol) yaklaşımının prensipleri, teknikleri ve ileri düzey analiz metodları ile donatılan, Yalın 6 Sigma projelerini yürütebilen problem savaşçıları yetiştirmek. (Yalın 6 sigma projelerine liderlik edebilmeleri, firma içerisinde iyileşmeler yapabilmeleri ve proje yürütebilmeleri için)

Örnek Sertifika ; 

Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.
Eğitim Sonunda katılımcılara ; Kırklareli Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Onaylı, İmzalı Sertifikalar e-Devlet sistemi üzerinden ücretsiz olarak iletilecektir.

Adresinize fiziki sertifika/transkript gönderimi talep etmeniz durumunda KAYIT OLURKEN ek ödeme yapmanız gerekmektedir.

 

Klu seminer sertifikaları

Adresine belge gönderimi isteyen adaylar kargo firması geldiğinde belgesini teslim almaz ve sertifikası üniversitemize döner ise; yeniden kargo gönderimi yapılması için 500 ₺ ek ödeme yapması gerekmektedir. Size gönderilen kargoları lütfen teslim alınız. Teslim alınmaması ve yeniden kargolanması için ek ödeme yapılmaması durumunda adayın belgesi 1 ay (30 gün) içerisinde imha edilecektir.

Kazanımlar

Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanız/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz. Üniversitemiz tarafından verilen sertifikaları kamu ve özel sektörde geçerlidir.  

Eğitim Süreci

  • Tüm işlemler online olarak gerçekleşmektedir.
  • Müsaitlik durumunuza göre sisteme giriş yaparak eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabilirsiniz.
  • Eğitim sonunda test usulü 1 adet sınavınız olacaktır.
  • Geçme notu 50 puandır.
  • Sınavlar 20-30 soru arasında olmaktadır.
  • 2 ay eğitim süreniz bulunmaktadır. Çoklu katılımlarda eğitim süresi uzamaktadır.
  • Katılımcıların kayıt işleminin ardından açılan öğrenci sisteminde bulunan eğitimi ve sınavı tamamlamaları için 2 Ay (60 Gün) süresi bulunmaktadır. 2 Ay (60 Gün) süre sonunda öğrenci sisteminiz kapatılacaktır. Belirlenen süre 2 Ay (60 Gün) içerisinde tamamlanamayan aday eğitim hakkını kaybedecektir.
  • 3 defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır, adaylarımızın %99'u ilk sınav haklarında başarılı olmaktadır. Eğer 3 sınav hakkınızda da başarılı olamaz iseniz ek sınav ücreti 500₺'dir.

Eğitime Kimler Katılabilir

İlgili bölüm çalışanları/mezunları ve ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.  

Nasıl Katılırım?

'Sepete Ekle'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız 5 dakika içerisinde açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir.

 

BAŞVURU SÜRECİ

•Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
•Eğitim başlangıç ve bitiş tarih aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.

İLETİŞİM

0549 197 00 01 Whatsapp

klusem@klu.edu.tr

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapan veya soru soran kimse yok.